Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Čisté hroby s.r.o., se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 23104805, zapsané v OR u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 421451, e-mail: info@cistehroby.cz, tel: 720 506 627 („My“ nebo „Prodávající“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 občanského zákoníku práva a povinnosti Vás, jako Kupujícího, a Nás jako Prodávajícího vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané prostřednictvím e-shopu na stránkách www.cistehroby.cz („E-shop“).

2. Definice pojmů

- Zboží – Umělé a živé květiny, věnce, svíčky a další dekorace dostupné v našem e-shopu.

- Služba – Údržba hrobů ve variantě jednorázové, hloubkové, pravidelné (základní i hloubkové) a sváteční péče, včetně případných doplňkových přání dle nabídky.

- Cena – Cena zboží nebo služby uvedená na e-shopu.

- Cena za dopravu – Případný poplatek za dopravu, viz článek 5.

- Celková cena – Součet ceny a ceny za dopravu.

- Objednávka – Závazný návrh na uzavření smlouvy.

- Smlouva – Kupní nebo smlouva o poskytnutí služby uzavřená mezi Vámi a Námi.

- Uživatelský účet – účet vytvořený Kupujícím v e-shopu.

3. Uzavření smlouvy

Smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce. Objednávka je návrhem na uzavření smlouvy. K uzavření smlouvy dochází přijetím objednávky z naší strany, potvrzením e-mailem. Součástí potvrzení jsou vždy i tyto obchodní podmínky.

 

U zboží i služeb je závazkem Kupujícího zaplatit celkovou cenu. Pokud není možné objednávku splnit (např. z důvodu nedostupnosti nebo zhoršeného stavu hrobu), budeme Vás kontaktovat s návrhem řešení.

4. Předmět plnění – zboží a služby

4.1. Zboží: Veškeré dekorace – květiny, svíčky, věnce, sezónní ozdoby a další příslušenství.

 

4.2. Služby péče o hroby:

- Jednorázová základní péče: ometení a otření náhrobní desky, úklid okolí, odstranění plevele, výměna svíček, fotodokumentace.

- Jednorázová hloubková péče: navíc tlakové čištění a použití speciálních prostředků, provádí se pouze v období duben–říjen.

- Pravidelná péče: základní nebo hloubková péče v cyklu měsíčně / čtvrtletně / pololetně, s individuální domluvou termínů.

- Sváteční péče: 4x ročně (Dušičky, Vánoce, Velikonoce, výročí) s výzdobou a důrazem na pietní vzhled.

 

U každé služby je nutné uvést:

- jméno/jména na náhrobku,

- polohu hrobu (např. u zdi, u hlavní cesty),

- číslo hrobu (pokud je známo).

Služby lze rozšířit o výzdobu dle nabídky. U pravidelných a svátečních služeb neprovádíme údržbu 14 dní před hlavními svátky.

5. Doprava a dojezdová vzdálenost

5.1. Cena služeb zahrnuje dopravu do 25 km z Litoměřic (měřeno přes Google Maps – nejrychlejší trasa).

5.2. Nad tuto vzdálenost účtujeme 15 Kč za každý další km tam i zpět, zaokrouhleno nahoru na celé 5km bloky.

5.3. O příplatku budete vždy předem informováni.

5.4. Pro přesný výpočet lze využít produkt „Doprava nad limit“, kde je uvedena konkrétní kalkulace.

5.5. Samostatné zboží doručujeme dle nabídky dopravců (např. Zásilkovna, PPL).

6. Dodání služeb

6.1. Služby provádíme do 10 pracovních dní od přijetí platby, pokud není dohodnuto jinak.

6.2. Hloubkové a pravidelné hloubkové služby poskytujeme pouze v období duben–říjen.

6.3. Pravidelné a sváteční služby neprovádíme ve lhůtě 14 dní před Dušičkami, Vánocemi a Velikonocemi.

6.4. Vyhrazujeme si právo zakázku odmítnout nebo navrhnout změnu ceny, pokud stav hrobu neodpovídá objednávce.

7. Platební podmínky

7.1. Možnosti platby: převodem, kartou přes Shoptet Pay, dobírkou nebo hotově při osobním předání.

7.2. Celková cena je splatná před provedením služby nebo dodáním zboží.

7.3. Faktury zasíláme elektronicky.

8. Odstoupení od smlouvy

8.1. U zboží lze odstoupit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu.

8.2. U služeb nelze odstoupit, pokud byla služba již kompletně provedena s výslovným souhlasem kupujícího.

8.3. Odstoupení oznámíte e-mailem nebo přes formulář.

8.4. Vrácení zboží je na náklady kupujícího, pokud se nejedná o chybu prodávajícího.

9. Reklamace

9.1. Uplatňují se zákonná práva z vadného plnění.

9.2. U služeb lze reklamovat nedodržení rozsahu nebo kvality.

9.3. Reklamace posílejte e-mailem nebo poštou, uveďte popis a návrh řešení.

9.4. Vyřizujeme nejpozději do 30 dnů.

10. Mimosoudní řešení sporů

Mimosoudní řešení sporů zajišťuje Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Online platforma: ec.europa.eu/consumers/odr

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Právní vztah se řídí právem ČR.

11.2. Podmínky archivujeme a zasíláme e-mailem.

11.3. Znění podmínek může být změněno – platí aktuální verze ke dni uzavření smlouvy.

11.4. Tyto podmínky jsou účinné od 4. 5. 2025.